Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБадер, С.О.-
dc.date.accessioned2020-06-30T05:18:39Z-
dc.date.available2020-06-30T05:18:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК 378.147.015.31:373.2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5237-
dc.descriptionБадер С.О. Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.39 -47uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО у процесі фахової підготовки та пошуку ефективних технологій для оптимізації означеного процесу. Автор доводить ефективність технології навчального тренінгу як засобу формування відповідних орієнтацій студентів. У статті подано визначення сутності тренінгової технології, класифікація різновидів тренінгу та характеристика технології навчального тренінгу з точки зору її аксіологічного потенціалу. Доведено, що технологія навчального тренінгу сприяє: створенню максимально комфортного середовища для навчання та спілкування, становленню субʼєкт-субʼєктного типу взаємодії між учасниками, ефективному формуванню професійної Я-концепції майбутнього вихователя. Наведено приклади тренінгових вправ, використаних у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ЗДО.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectціннісно-смислові орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі ЗДОuk_UA
dc.subjectтехнологія навчального тренінгуuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.titleТехнологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bader.pdf239.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.