Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5078
Title: “HARD SKILLS” ТА “SOFT SKILLS” У РОБОТІ ВИКЛАДАЧА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ АНІМАЛОТЕРАПІЇ
Authors: Шевирьова, Г. Г.
Keywords: терапія
діти з особливими потребами
інклюзивне навчання
Issue Date: 2020
Publisher: ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
Abstract: У статті окреслено, що для сучасного інклюзивно компетентного вчителя, який уміє ефективно працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби, разом з однолітками в умовах навчального закладу, велике значення має наявність «твердих навичок» та «м’яких навичок» у роботі.
Description: Шевирьова Г. Г. “Hard skills” та “soft skills” у роботі викладача природничих дисциплін з дітьми з особливими освітніми потребами шляхом анімалотерапії / Г. Г. Шевирьова // Збірник за матеріалами регіональної науково-практичної конференції (27 лютого 2020 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. – С. 333–335.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5078
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2Sheviriova.pdf197.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.