Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5078
Title: | “HARD SKILLS” ТА “SOFT SKILLS” У РОБОТІ ВИКЛАДАЧА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ АНІМАЛОТЕРАПІЇ |
Authors: | Шевирьова, Г. Г. |
Keywords: | терапія діти з особливими потребами інклюзивне навчання |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
Abstract: | У статті окреслено, що для сучасного інклюзивно компетентного вчителя, який уміє ефективно працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби, разом з однолітками в умовах навчального закладу, велике значення має наявність «твердих навичок» та «м’яких навичок» у роботі. |
Description: | Шевирьова Г. Г. “Hard skills” та “soft skills” у роботі викладача природничих дисциплін з дітьми з особливими освітніми потребами шляхом анімалотерапії / Г. Г. Шевирьова // Збірник за матеріалами регіональної науково-практичної конференції (27 лютого 2020 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. – С. 333–335. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5078 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2Sheviriova.pdf | 197.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.