Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевирьова, Г. Г.-
dc.date.accessioned2020-04-01T19:17:57Z-
dc.date.available2020-04-01T19:17:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5078-
dc.descriptionШевирьова Г. Г. “Hard skills” та “soft skills” у роботі викладача природничих дисциплін з дітьми з особливими освітніми потребами шляхом анімалотерапії / Г. Г. Шевирьова // Збірник за матеріалами регіональної науково-практичної конференції (27 лютого 2020 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. – С. 333–335.uk_UA
dc.description.abstractУ статті окреслено, що для сучасного інклюзивно компетентного вчителя, який уміє ефективно працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби, разом з однолітками в умовах навчального закладу, велике значення має наявність «твердих навичок» та «м’яких навичок» у роботі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»uk_UA
dc.subjectтерапіяuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.title“HARD SKILLS” ТА “SOFT SKILLS” У РОБОТІ ВИКЛАДАЧА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ АНІМАЛОТЕРАПІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2Sheviriova.pdf197.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.