Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗакутня, А.Ю.-
dc.contributor.authorТкач, Л.О.-
dc.date.accessioned2020-03-10T07:42:50Z-
dc.date.available2020-03-10T07:42:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5049-
dc.descriptionЗакутня А.Ю. Змістова кореляція англомовних та українськомовних текстових компонентів у рекламі послуг „THE SCRANTON ELECTRIC COMPANY” {за публікаціями газети ,,Народна Воля”, 1941 р.) /А.Ю.Закутная,Л.О.Ткач // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2017. – № 2 (37). – С. 5 - 23uk_UA
dc.description.abstractСтановлення й розвиток української реклами як однієї з форм суспільної комунікації та одного зі стильового різновидів текстів тісно пов’язані з розширенням соціальних функцій української мови наприкінці XIX - у першій половині XX ст. У цей період українці, не маючи своєї держави, дбали про розвиток національних форм культурного життя в політико-адміністративних умовах інших держав - Австро-Угорської та Російської імперій, СРСР, а також тих країн, де українська діаспора домоглася суспільного впливу (США, Канада, Бразилія, Аргентина та ін.). На структуру та стилістику української реклами зазначеного періоду суттєво впливали чинники соціолінгвального характеру (міжкультурні та міжмовні контакти, мовна інтерференція, соціальний статус і культурний рівень адресата реклами тощо). Текстуальний вплив англомовних слоганів на зміст і структуру української реклами, їх кореляція та змістова інтерпретація українською мовою - це одне з найбільш цікавих та маловивчених інтерферентних явищ, що і є предметом розгляду в цій статті на матеріалі рекламних оголошень „The Scranton Electric Company”, опублікованих у 1941 p.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectісторія рекламного стилю української мовиuk_UA
dc.subjectмовні та структурні особливості українських рекламних текстів кінця XIX - першої половини XX ст.uk_UA
dc.subjectявища мовної інтерференції в українській рекламіuk_UA
dc.subjectвплив англійських слоганів на українські рекламні текстиuk_UA
dc.subjectреклама „The Scranton Electric Company”uk_UA
dc.subjectопублікована в українській діаспорній періодиціuk_UA
dc.subjectгазета „Народна Воля” 1941 р.uk_UA
dc.titleЗмістова кореляція англомовних та українськомовних текстових компонентів у рекламі послуг „THE SCRANTON ELECTRIC COMPANY” {за публікаціями газети ,,Народна Воля”, 1941 р.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.