Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригор'єва, І. О.-
dc.contributor.authorМакаренко, І. В.-
dc.contributor.authorМахукова, Т. В.-
dc.date.accessioned2020-02-17T20:30:15Z-
dc.date.available2020-02-17T20:30:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 376.36-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4953-
dc.descriptionГригор’єва І. О. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова //Вісник Луганського національного. університету імені Тараса Шевченка. − 2018. - б/н. - [С. 32-36]uk_UA
dc.description.abstractПринципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення. Cтаття висвітлює принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.titleПринципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_2018_.pdf364.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.