Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4942
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Докучаєва, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T06:28:17Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T06:28:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.013.001.76 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4942 | - |
dc.description | Докучаєва В.В. Сингулярна траєкторія розвитку особистості як сфера соціально-педагогічного інжинірингу / В.В.Докучаєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 261 - 266 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті автор розглядає можливість створення сингулярної траєкторії розвитку особистості, що соціалізується, задля чого уводить до обігу, як базове, поняття «сингулярний стан особистості». Через з’ясування сутності феномена, що з ним пов’язаний, обґрунтовується, у межах розробки сингулярної траєкторії розвитку особистості, доцільність використання процедур соціально-педагогічного інжинірингу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | суб’єкт соціалізації | uk_UA |
dc.subject | особистість,що розвивається | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | стратегія розвитку | uk_UA |
dc.subject | сингулярний стан особистості | uk_UA |
dc.subject | сингулярна траєкторія розвитку особистості | uk_UA |
dc.subject | прогнозування | uk_UA |
dc.subject | корекція | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічний інжиніринг | uk_UA |
dc.title | Сингулярна траєкторія розвитку особистості як сфера соціально-педагогічного інжинірингу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Докучаєва.docx | 17.14 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.