Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4872
Title: | Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
Authors: | Дудник, О.М. |
Keywords: | критерії показник рівень сформованості професійної компетентності майбутній вчитель початкової школи |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію. |
Description: | Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4872 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DUDNUK.pdf | 217.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.