Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4872
Title: Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Authors: Дудник, О.М.
Keywords: критерії
показник
рівень сформованості професійної компетентності
майбутній вчитель початкової школи
Issue Date: 2018
Abstract: У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію.
Description: Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4872
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DUDNUK.pdf217.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.