Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудник, О.М.-
dc.date.accessioned2020-02-10T07:41:54Z-
dc.date.available2020-02-10T07:41:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4872-
dc.descriptionДудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказникuk_UA
dc.subjectрівень сформованості професійної компетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk_UA
dc.titleКритерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DUDNUK.pdf217.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.