Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4872
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T07:41:54Z | - |
dc.date.available | 2020-02-10T07:41:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4872 | - |
dc.description | Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | показник | uk_UA |
dc.subject | рівень сформованості професійної компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk_UA |
dc.title | Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DUDNUK.pdf | 217.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.