Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4812
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кокнова, Т. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T21:12:34Z | |
dc.date.available | 2020-01-30T21:12:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | УДК 378.091.12.011.3-051:81'243 | |
dc.identifier.other | DOI: 10.24144/2524-0609.2019.44.75-79 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4812 | |
dc.description | Кокнова Т. А. Підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія :Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. Вип. 1 (44). - С. 75-79. | uk_UA |
dc.description.abstract | Компетентнісний підхід зараз вбачається одним із напрямів модернізації професійної освіти як в Україні так і закордоном. У лінгвометодиці вищої школи поняття професійної компетентності, у контексті професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мови, використовується не часто. Мета статті −− розглянути підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у її зв’язку з професійною компетентністю. Методи дослідження відносяться до теоретичних методів педагогічного дослідження і охоплюють аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, індукцію та дедукцію, абстрагування й конкретизацію, що допомагають теоретично опрацювати наукові факти з проблеми дослідження. В ході дослідження автор пропонує розподілити педагогічні компетентності на ключові/фахові, базові та предметні. Педагогічна компетентність викладача розглядається як здатність особистості вирішувати професійні проблеми/задачі, що виникають у ситуаціях професійної педагогічної діяльності за рахунок вмілого використання знань, досвіду та цінностей. Питання формування професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мов зараз знаходиться на початковій стадії розробки і може бути розглянуто як синтез різних галузей знання із акцентом на практикоорієнтованість. Лінгвометодична компетентність у структурі професійної компетентності викладача іноземних мов має стати базовою. Перспективи подальшого дослідження спрямовані на розробку питання розвитку методики вищої школи, яка ще повинна закріпитися як з позиції свого окремого статусу у методичному дискурсі, так і стосовно необхідності виокремлення її у окрему дисципліну ЗВО. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна компетенність | uk_UA |
dc.subject | майбутні викладачі | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.title | ПІДҐРУНТЯ СУТНІСНОГО ПОХОДЖЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.