Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/467
Title: | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти |
Authors: | Роман, С. В. |
Keywords: | цінність педагогічна концепція педагогіка |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти становить складну, цілеспрямовану, динамічну систему теоретико-методологічних знань про об’єкт дослідження – формування еколого-гуманістичних цінностей у курсі шкільної хімічної освіти, – і ґрунтується на конкретних методологічних основах. Композиційне викладення концепції представлено у статті такими розділами: передумовами становлення й розвитку проблеми дослідження, понятійно-категоріальним апаратом, теоретико-методологічними основами, ядром концепції, її змістовно-смисловим вираженням, педагогічними умовами ефективного функціонування й розвитку досліджуваного педагогічного феномену та межами застосування концепції. |
Description: | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 149 - 164. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/467 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | 4. Актуальні проблеми дошкільної та шкільної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.