Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/467
Title: Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти
Authors: Роман, С. В.
Keywords: цінність
педагогічна концепція
педагогіка
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти становить складну, цілеспрямовану, динамічну систему теоретико-методологічних знань про об’єкт дослідження – формування еколого-гуманістичних цінностей у курсі шкільної хімічної освіти, – і ґрунтується на конкретних методологічних основах. Композиційне викладення концепції представлено у статті такими розділами: передумовами становлення й розвитку проблеми дослідження, понятійно-категоріальним апаратом, теоретико-методологічними основами, ядром концепції, її змістовно-смисловим вираженням, педагогічними умовами ефективного функціонування й розвитку досліджуваного педагогічного феномену та межами застосування концепції.
Description: Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 149 - 164.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/467
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:4. Актуальні проблеми дошкільної та шкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roman.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.