Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/467
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роман, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-24T10:58:34Z | - |
dc.date.available | 2016-02-24T10:58:34Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | - |
dc.identifier.other | [37.013:(502+17.022.1)]:373.016:54 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/467 | - |
dc.description | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 149 - 164. | uk_UA |
dc.description.abstract | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти становить складну, цілеспрямовану, динамічну систему теоретико-методологічних знань про об’єкт дослідження – формування еколого-гуманістичних цінностей у курсі шкільної хімічної освіти, – і ґрунтується на конкретних методологічних основах. Композиційне викладення концепції представлено у статті такими розділами: передумовами становлення й розвитку проблеми дослідження, понятійно-категоріальним апаратом, теоретико-методологічними основами, ядром концепції, її змістовно-смисловим вираженням, педагогічними умовами ефективного функціонування й розвитку досліджуваного педагогічного феномену та межами застосування концепції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна концепція | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 4. Актуальні проблеми дошкільної та шкільної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.