Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4667
Title: | Педагогічна підтримка студентів – майбутніх соціальних працівників у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними |
Other Titles: | Pedagogical support of students - future social workers in the process of training to work with drug addicts |
Authors: | Чернецька, Ю.І. |
Keywords: | педагогічна підтрика професійна підготовка студентів-майбутніх соціальних працівників наркозалежні |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, а саме, суті та особливостей педагогічної підтримки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними. Встановлено, что для повноцінної педагогічної підтримки студентів необхідно враховувати соціально-демографічні, кримінальні та медико-психолого-педагогічні характеристики наркозалежних. Розглянуто «фасилітаційну позицію» викладача як вид педагогічної взаємодії зі студентами, що базується на суб’єкт-суб’єктних відносинає взаємосприйняття, співпереживання, дпомоги, сприяння, толерантності. Визначені принципи здійснення педагогічної підтримки майбутніх соціальних працівників, форми та методи налагодження такої взаємодії, а також зміст теоретичної та практичної підготовки студентів. |
Description: | Чернецька Ю.І. Педагогічна підтримка студентів – майбутніх соціальних працівників у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними / Ю.І. Чернецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 125-134 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4667 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernetska.pdf | 491.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.