Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпришко, Л.І.-
dc.date.accessioned2019-12-10T08:50:57Z-
dc.date.available2019-12-10T08:50:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4480-
dc.descriptionОпришко Л.І. Пісня на уроці англійської мови як один із засобів оволодіння мовою (з методичною розробкою для роботи над піснею) / Л.І. Опришко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 371-381uk_UA
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано практичну доцільність використання англомовних пісень на уроці англійської мови як один із найефективніших засобів оволодіння мовою. Детально розглядається зміст роботи над піснею на заняттях з англійської мови з учнями загальноосвітніх закладів освіти. Доведено, що пісня є засобом більш міцного засвоєння і розширення лексичного запасу, а також сприяє удосконаленню навичок іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Пісня стимулює монологічні й діалогічні висловлювання, слугує основою розвитку мовно-розумової діяльності учнів, сприяє розвитку як підготовленого, так і не підготовленого мовлення. Для більш ефективної роботи над текстом пісні було запропоновано розділити цей процес на кілька етапів. Розподіл умовний, тому що немає чітких меж між етапами: один етап плавно перетікає в інший. Процес роботи над піснею може займати кілька уроків. Встановлено, що такий розподіл є ґрунтовною основою для учнів для подальшого оволодіння мовою.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article theoretically substantiates the practical feasibility of using English-language songs in the classroom of the English language as one of the most effective means of language acquisition. The content of the work on the song in the classroom in English with pupils of general educational institutions is considered in detail. It is proved that the song is a means of more thorough learning and expansion of vocabulary, and also contributes to the improvement of the skills of foreign language pronunciation, the development of musical hearing. The song stimulates monologue and dialogical statements, serves as the basis for the development of pupils' cultural and mental activity, and contributes to the development of both prepared and unprepared speech. For more effective work on the text of the song it was offered to divide the process into several stages. The division is conditional, because there are no clear boundaries between the stages: one stage smoothly flows into another. The process of working on a song can take several lessons. It is established that such a division is an essential basis for pupils to further master the language.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні Науки;-
dc.subjectангломовна пісняuk_UA
dc.subjectетапи роботи над піснеюuk_UA
dc.subjectмонологічне мовленняuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.titleПісня на уроці англійської мови як один із засобів оволодіння мовою (з методичною розробкою для роботи над піснею)uk_UA
dc.title.alternativeAn English song at the English lesson as one of the means of mastering the language (with methodical work for the song)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Opryshko.pdf658.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.