Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4359
Title: Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту
Other Titles: Determination of the state of ecological culture formation in primary school students with intellectual disorders
Authors: Проскурняк, О.І.
Keywords: екологічна культура
порушення інтелекту
учні молодших класів
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: Розглянуто критерії і показники сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. Зокрема, проаналізовані такі критерії та показники екологічної культури: потребово-мотиваційний; когнітивний; аксеологічний; поведінковий. Відповідно до визначених критеріїв дібрані діагностичні методики, які допомогли зафіксувати стан сформованості екологічної культури у дітей досліджуваної групи. Охарактеризовані ступені сформованості екологічної культури учнів молодших класів з порушеннями інтелекту: високий, середній, низький, деструктивний. Доведено, що у дітей з порушеннями інтелекту переважають низький та деструктивний рівні. Зазначено, що результати визначення стану сформованості екологічної засвідчують, що існує нагальна потреба визначення педагогічних умов, які сприяли б подоланню наявних недоліків, корегування змісту, форм і методів взаємодії школи і сім’ї, спрямованої на формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів, що й є перспективою подальшого дослідження.
Description: Проскурняк О.І. Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту / О.І. Проскурянк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С.321-328
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4359
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурняк О.І..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.