Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4359
Title: | Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту |
Other Titles: | Determination of the state of ecological culture formation in primary school students with intellectual disorders |
Authors: | Проскурняк, О.І. |
Keywords: | екологічна культура порушення інтелекту учні молодших класів |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Розглянуто критерії і показники сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. Зокрема, проаналізовані такі критерії та показники екологічної культури: потребово-мотиваційний; когнітивний; аксеологічний; поведінковий. Відповідно до визначених критеріїв дібрані діагностичні методики, які допомогли зафіксувати стан сформованості екологічної культури у дітей досліджуваної групи. Охарактеризовані ступені сформованості екологічної культури учнів молодших класів з порушеннями інтелекту: високий, середній, низький, деструктивний. Доведено, що у дітей з порушеннями інтелекту переважають низький та деструктивний рівні. Зазначено, що результати визначення стану сформованості екологічної засвідчують, що існує нагальна потреба визначення педагогічних умов, які сприяли б подоланню наявних недоліків, корегування змісту, форм і методів взаємодії школи і сім’ї, спрямованої на формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів, що й є перспективою подальшого дослідження. |
Description: | Проскурняк О.І. Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту / О.І. Проскурянк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С.321-328 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4359 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Проскурняк О.І..pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.