Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4355
Title: Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики
Other Titles: Formation of communicative competence of elementary school students on the basis of psycholinguistics
Authors: Яворська, С.Т.
Порядченко, Л.А.
Keywords: психолінгвістика
нейролінгвістичне програмування
комунікативна компетентність
репрезентативні системи
аудіальна
візуальна
кінестетична
дегітальна
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування комунікативної компетентності учнів початкових класів на засадах психолінгвістики. Основну увагу в роботі акцентовано на ідею про те, що використання технологій нейролінгвістичного програмування сприятиме формуванню культури спілкування школярів, їхньому мовленнєвому збагаченню та усвідомленню ролі мови у досягненні поставленої мети. Висунуто припущення про те, що врахування психолінгвістичних особливостей пріоритетного сенсорного каналу слухачів: репрезентативних систем (аудіальних, візуальних, кінестетичних та дентальних) на основі яких відбувається сприймання та відтворення особистістю інформації, дасть можливість вчителям початкових класів досконало сформувати комунікативну компетентність підростаючого покоління. Результати експериментального дослідження підтверджують висунуті припущення про доцільність використання технологій НЛП у процесі формування культури спілкування підростаючого покоління.
Description: Яворська С.Т. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики / С.Т. Яворська , Л.А. Порядченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 295-301
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4355
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яворська С.Т..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.