Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4331
Title: | Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти |
Authors: | Ларінова, Н.Б. |
Keywords: | науково-методичний супровід формування готовності вчителя початкових класів Нова українська школа |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито сутність і особливості науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти. Представлено модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи. Визначено структуру моделі в єдності цільового, методологічного, організаційно-методичного, процесуально- технологічного і результативного компонентів. Охарактеризовано зміст компонентів моделі відповідно до основних складових реформування загальної середньої освіти, визначених на концептуальному й нормативно-правовому рівнях |
Description: | Ларінова Н.Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти / Н.Б. Ларінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 158-165 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4331 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ларінова Н.Б..pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.