Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4331
Title: Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти
Authors: Ларінова, Н.Б.
Keywords: науково-методичний супровід
формування готовності вчителя початкових класів
Нова українська школа
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито сутність і особливості науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти. Представлено модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи. Визначено структуру моделі в єдності цільового, методологічного, організаційно-методичного, процесуально- технологічного і результативного компонентів. Охарактеризовано зміст компонентів моделі відповідно до основних складових реформування загальної середньої освіти, визначених на концептуальному й нормативно-правовому рівнях
Description: Ларінова Н.Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти / Н.Б. Ларінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 158-165
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4331
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларінова Н.Б..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.