Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛарінова, Н.Б.-
dc.date.accessioned2019-11-29T09:56:20Z-
dc.date.available2019-11-29T09:56:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4331-
dc.descriptionЛарінова Н.Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти / Н.Б. Ларінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 158-165uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність і особливості науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти. Представлено модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи. Визначено структуру моделі в єдності цільового, методологічного, організаційно-методичного, процесуально- технологічного і результативного компонентів. Охарактеризовано зміст компонентів моделі відповідно до основних складових реформування загальної середньої освіти, визначених на концептуальному й нормативно-правовому рівняхuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectнауково-методичний супровідuk_UA
dc.subjectформування готовності вчителя початкових класівuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleМодель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларінова Н.Б..pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.