Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4324
Title: Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України
Authors: Головко, М.Б.
Keywords: дошкільне дитинство
Монтессорі-педагогіка
розвивальне середовище
позиція вихователя
педагогічний супровід
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито особливості організації освітнього процесу в досвіді дошкільних закладів М. Монтессорі, що функціонують в Україні. Ця проблема обговорюється у парадигмі педагогічного супроводу дошкільного дитинства. Схарактеризовано основні риси застосування методу М. Монтессорі у практиці виховання та навчання дитини на вітчизняному ґрунті. Виокремлено сутнісні характеристики педагогічної системи М. Монтессорі, що становлять базові засади в організації роботи цих альтернативних закладів. Розкрито змістовий та технологічний аспекти педагогічного супроводу в дошкільному закладі, чий досвід було обрано для вивчення. Представлено результати аналізу принципів організації життєдіяльності дітей у Монтессорі-групі. Розкрито особливості організації розвивального середовища, педагогічної позиції вихователя, специфіка його взаємодії з дитиною в контексті педагогічного супроводу.
Description: Головко М.Б. Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України / М.Б. Головко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 112-122
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4324
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головко М.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.