Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, М.Б.-
dc.date.accessioned2019-11-29T09:32:46Z-
dc.date.available2019-11-29T09:32:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4324-
dc.descriptionГоловко М.Б. Досвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах України / М.Б. Головко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 112-122uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості організації освітнього процесу в досвіді дошкільних закладів М. Монтессорі, що функціонують в Україні. Ця проблема обговорюється у парадигмі педагогічного супроводу дошкільного дитинства. Схарактеризовано основні риси застосування методу М. Монтессорі у практиці виховання та навчання дитини на вітчизняному ґрунті. Виокремлено сутнісні характеристики педагогічної системи М. Монтессорі, що становлять базові засади в організації роботи цих альтернативних закладів. Розкрито змістовий та технологічний аспекти педагогічного супроводу в дошкільному закладі, чий досвід було обрано для вивчення. Представлено результати аналізу принципів організації життєдіяльності дітей у Монтессорі-групі. Розкрито особливості організації розвивального середовища, педагогічної позиції вихователя, специфіка його взаємодії з дитиною в контексті педагогічного супроводу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдошкільне дитинствоuk_UA
dc.subjectМонтессорі-педагогікаuk_UA
dc.subjectрозвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectпозиція вихователяuk_UA
dc.subjectпедагогічний супровідuk_UA
dc.titleДосвід педагогічного супроводу дошкільного дитинства в сучасних монтессорі-закладах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головко М.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.