Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4322
Title: Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні
Authors: Маркова, Н.В.
Keywords: освіта
система
гендер
гендерна культура
навчальний заклад
стереотип
прихований навчальний план
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянуто теоретико-прикладні аспекти впровадження гендерної проблематики в систему освіти України, проаналізовано відмінності гендерного й статеворольового підходів в освіті, уточнено роль формування гендерної культури в межах гендерного підходу в освіті. Авторкою надано характеристику вітчизняної системи освіти з урахуванням гендерних стереотипів, яка зазначила низький ступінь її адаптації до сучасних вимог розвитку європейської науки та освіти, а також ринку праці в цілому. В аналізі сучасних тенденцій розвитку гендерної освіти в Україні приділено увагу феномену «скритого навчального плану» та провідним завданням гендерного підходу в умовах сучасного навчально-виховного процесу.
Description: Маркова Н.В. Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 204-214
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4322
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf240.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.