Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4322
Title: | Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні |
Authors: | Маркова, Н.В. |
Keywords: | освіта система гендер гендерна культура навчальний заклад стереотип прихований навчальний план |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглянуто теоретико-прикладні аспекти впровадження гендерної проблематики в систему освіти України, проаналізовано відмінності гендерного й статеворольового підходів в освіті, уточнено роль формування гендерної культури в межах гендерного підходу в освіті. Авторкою надано характеристику вітчизняної системи освіти з урахуванням гендерних стереотипів, яка зазначила низький ступінь її адаптації до сучасних вимог розвитку європейської науки та освіти, а також ринку праці в цілому. В аналізі сучасних тенденцій розвитку гендерної освіти в Україні приділено увагу феномену «скритого навчального плану» та провідним завданням гендерного підходу в умовах сучасного навчально-виховного процесу. |
Description: | Маркова Н.В. Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 204-214 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4322 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.