Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркова, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-11-29T07:36:33Z-
dc.date.available2019-11-29T07:36:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4322-
dc.descriptionМаркова Н.В. Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 204-214uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-прикладні аспекти впровадження гендерної проблематики в систему освіти України, проаналізовано відмінності гендерного й статеворольового підходів в освіті, уточнено роль формування гендерної культури в межах гендерного підходу в освіті. Авторкою надано характеристику вітчизняної системи освіти з урахуванням гендерних стереотипів, яка зазначила низький ступінь її адаптації до сучасних вимог розвитку європейської науки та освіти, а також ринку праці в цілому. В аналізі сучасних тенденцій розвитку гендерної освіти в Україні приділено увагу феномену «скритого навчального плану» та провідним завданням гендерного підходу в умовах сучасного навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерна культураuk_UA
dc.subjectнавчальний закладuk_UA
dc.subjectстереотипuk_UA
dc.subjectприхований навчальний планuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf240.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.