Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4321
Title: | До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід |
Authors: | Шевчук, О.Б. |
Keywords: | дидактична взаємодія класифікація інформаційні системи інтелектуальні системи експертні навчаючи системи концепції навчання дидактичні системи |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У роботі показано, що використання нового класу інформаційних систем (інтелектуальних, експертних та експертних навчаючих систем), суттєво змінює дидактичну взаємодію і потребує врахування їх як одного із суб’єктів. Вперше розроблено класифікацію концепцій навчання (дидактичних систем), що базується на особливостях дидактичної взаємодії, яка включає три основні групи дидактичних систем (ДС): однорідні ДС; гібридні ДС; змішані ДС. Наведено складові та дефініції цих груп дидактичних систем. Показано, що розроблена система класифікації узгоджується: 1) з уявленнями Ю. Бабанського; 2) з існуючими системами та підходами до класифікації дидактичних систем; 3) з прогнозом розвитку педагогічних технологій В. Беспалько. Це підтверджує достовірність розробленої системи класифікації дидактичних систем. |
Description: | Шевчук О.Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід /О.Б. Щевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 302-320 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4321 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.