Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, О.Б.-
dc.date.accessioned2019-11-28T11:25:23Z-
dc.date.available2019-11-28T11:25:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4321-
dc.descriptionШевчук О.Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід /О.Б. Щевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 302-320uk_UA
dc.description.abstractУ роботі показано, що використання нового класу інформаційних систем (інтелектуальних, експертних та експертних навчаючих систем), суттєво змінює дидактичну взаємодію і потребує врахування їх як одного із суб’єктів. Вперше розроблено класифікацію концепцій навчання (дидактичних систем), що базується на особливостях дидактичної взаємодії, яка включає три основні групи дидактичних систем (ДС): однорідні ДС; гібридні ДС; змішані ДС. Наведено складові та дефініції цих груп дидактичних систем. Показано, що розроблена система класифікації узгоджується: 1) з уявленнями Ю. Бабанського; 2) з існуючими системами та підходами до класифікації дидактичних систем; 3) з прогнозом розвитку педагогічних технологій В. Беспалько. Це підтверджує достовірність розробленої системи класифікації дидактичних систем.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдидактична взаємодіяuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectінтелектуальні системиuk_UA
dc.subjectекспертні навчаючи системиuk_UA
dc.subjectконцепції навчанняuk_UA
dc.subjectдидактичні системиuk_UA
dc.titleДо проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf415.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.