Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4321
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, О.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-28T11:25:23Z | - |
dc.date.available | 2019-11-28T11:25:23Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4321 | - |
dc.description | Шевчук О.Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід /О.Б. Щевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 302-320 | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі показано, що використання нового класу інформаційних систем (інтелектуальних, експертних та експертних навчаючих систем), суттєво змінює дидактичну взаємодію і потребує врахування їх як одного із суб’єктів. Вперше розроблено класифікацію концепцій навчання (дидактичних систем), що базується на особливостях дидактичної взаємодії, яка включає три основні групи дидактичних систем (ДС): однорідні ДС; гібридні ДС; змішані ДС. Наведено складові та дефініції цих груп дидактичних систем. Показано, що розроблена система класифікації узгоджується: 1) з уявленнями Ю. Бабанського; 2) з існуючими системами та підходами до класифікації дидактичних систем; 3) з прогнозом розвитку педагогічних технологій В. Беспалько. Це підтверджує достовірність розробленої системи класифікації дидактичних систем. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | дидактична взаємодія | uk_UA |
dc.subject | класифікація | uk_UA |
dc.subject | інформаційні системи | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні системи | uk_UA |
dc.subject | експертні навчаючи системи | uk_UA |
dc.subject | концепції навчання | uk_UA |
dc.subject | дидактичні системи | uk_UA |
dc.title | До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.