Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4321
Title: До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід
Authors: Шевчук, О.Б.
Keywords: дидактична взаємодія
класифікація
інформаційні системи
інтелектуальні системи
експертні навчаючи системи
концепції навчання
дидактичні системи
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Abstract: У роботі показано, що використання нового класу інформаційних систем (інтелектуальних, експертних та експертних навчаючих систем), суттєво змінює дидактичну взаємодію і потребує врахування їх як одного із суб’єктів. Вперше розроблено класифікацію концепцій навчання (дидактичних систем), що базується на особливостях дидактичної взаємодії, яка включає три основні групи дидактичних систем (ДС): однорідні ДС; гібридні ДС; змішані ДС. Наведено складові та дефініції цих груп дидактичних систем. Показано, що розроблена система класифікації узгоджується: 1) з уявленнями Ю. Бабанського; 2) з існуючими системами та підходами до класифікації дидактичних систем; 3) з прогнозом розвитку педагогічних технологій В. Беспалько. Це підтверджує достовірність розробленої системи класифікації дидактичних систем.
Description: Шевчук О.Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід /О.Б. Щевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С. 302-320
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4321
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf415.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.