Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4250
Title: | Оновлення змісту фахової підготовки майбутніх учителів у контексті формування суб'єктності |
Other Titles: | Updating future teachers' training content in the context of the subjectness development |
Authors: | Шехавцова, С.О. |
Keywords: | зміст фахової підготовки суб'єктність майбутніх учителів саморозвиток навчальні плани інтерактивні технології |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | У контексті здійснення порівняльного аналізу навчальних планів університетів України, які займаються фаховою підготовкою студентів педагогічних спеціальностей, зауважимо, що всі навчальні плани містять такі цикли: гуманітарної й соціально-економічної підготовки, природничо-наукової підготовки та фундаментальної підготовки, професійної та практичної (фахової) підготовки, дисципліни за вибором навчального закладу й варіативну частину за вибором студента, практики й курсові роботи. |
Description: | Шехавцова С.О. Оновлення змісту фахової підготовки майбутніх учителів у контексті формування суб'єктності / С.О. Шехавцова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). – С 77-84 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4250 |
Appears in Collections: | № 2 (167) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.