Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4250
Title: Оновлення змісту фахової підготовки майбутніх учителів у контексті формування суб'єктності
Other Titles: Updating future teachers' training content in the context of the subjectness development
Authors: Шехавцова, С.О.
Keywords: зміст фахової підготовки
суб'єктність майбутніх учителів
саморозвиток
навчальні плани
інтерактивні технології
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: У контексті здійснення порівняльного аналізу навчальних планів університетів України, які займаються фаховою підготовкою студентів педагогічних спеціальностей, зауважимо, що всі навчальні плани містять такі цикли: гуманітарної й соціально-економічної підготовки, природничо-наукової підготовки та фундаментальної підготовки, професійної та практичної (фахової) підготовки, дисципліни за вибором навчального закладу й варіативну частину за вибором студента, практики й курсові роботи.
Description: Шехавцова С.О. Оновлення змісту фахової підготовки майбутніх учителів у контексті формування суб'єктності / С.О. Шехавцова // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 2 (167). – С 77-84
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4250
Appears in Collections:№ 2 (167)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf129.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.