Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4195
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошко, Л.Б.
dc.date.accessioned2019-11-13T09:32:32Z
dc.date.available2019-11-13T09:32:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4195
dc.descriptionВолошко Л.Б. Групові форми навчальної діяльності у підготовці майбутніх фізичних терапевтів як фактор формування культури міжособистісної взаємодії / Л.Б.Волошко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. - Ч. 2. -С. 58-67.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти застосування групової навчальної діяльності студентів спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» у контексті формування культури міжособистісної взаємодії. Автором проведено стислий ретроспективний аналіз вивчення проблеми групової навчальної діяльності у професійній освіті. Зазначається, що у світовій педагогіці навчання у складі малих груп визнано найбільш успішною альтернативою традиційним методам навчання. Обґрунтовується думка про те, що використання групових форм навчання важливе для майбутніх фахівців соціономічних професій, до яких відноситься професія фізичного терапевта, що вимагає вміння працювати в міждисциплінарній команді. Наголошується, що робота в малих групах пов’язана з досягненням синергетичного ефекту, розвитком культури групової праці. Висвітлено педагогічні умови запровадження групової навчальної діяльності з урахуванням загальних закономірностей групової динаміки, а саме: віднесення групової навчальної діяльності до систематичної форми організації навчального процесу; проведення комплектування малих навчальних груп з урахуванням закономірностей групової динаміки щодо створення дієвих суб’єктів групової діяльності; оптимальне поєднання групової роботи з індивідуальною та фронтальною; поєднання методів контролю з боку викладача із самоконтролем та взаємоконтролем студентів; забезпечення навчальним контентом, необхідними для продуктивної діяльності малих навчальних груп. Охарактеризовано способи організації відповідальної взаємозалежності студентів у складі малих навчальних груп. Висвітлено особливості різних видів групової роботи студентів: за рівнем навчальних можливостей студентів – гомогенної та гетерогенної, за особливостями розподілу навчальних завдань – однорідної, диференційованої, кооперованої, індивідуально-групової, за часом функціонування – пролонгованої та локальної. Наголошується, що групові форми навчальної діяльності формують культуру міжособистісної взаємодії, розуміння командного процесу, моделюють особистісно-професійний досвід, необхідний майбутнім фізичним терапевтам у професійній діяльності в галузі охорони здоровʼя.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article analyzes theoretical-practical aspects of the use of group activity of students of 227 «Physical therapy, ergotherapy» specialty in the context of forming an interpersonal interaction culture. A brief retrospective analysis of the study of the problem of group training activities in vocational education was conducted in the article. In the world pedagogy it is noted that training in small groups is recognized to be the most successful alternative to traditional teaching methods. It is grounded that the use of group learning forms is important for future specialists in socionomy professions, which includes the profession of physical therapist, which requires the ability to work in an interdisciplinary team. It is noted that work in small groups is connected with the achievement of the synergetic effect and development of the culture of group work. The pedagogical conditions of the introduction of group educational activity taking into account the general laws of group dynamics are highlighted, namely: reference of group educational activity to a systematic form of the organization of educational process; carrying out of acquisition of small educational groups taking into account the regularities of group dynamics in relation to creation of effective subjects of group activity; optimal combination of group work with individual and frontal one; combination of methods of control from the trainer with self-control and mutual students’ control; providing with the educational content necessary for the productive activities of small training groups. The ways of organizing responsible interdependence of students in the composition of small educational groups are described. The peculiarities of different types of group work of students are highlighted: based on the level of students' learning opportunities – homogeneous and heterogeneous; according to the peculiarities of the distribution of educational tasks – homogeneous, differentiated, co-operative and individual-group; by operation time – prolonged and local. It is noted that the group forms of educational activity form the culture of interpersonal interaction, understanding of the team process and model the personality and professional experience necessary for future physical therapists in professional activities in the field of health care.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;
dc.subjectфізичний терапевтuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectміждисциплінарна командаuk_UA
dc.titleГрупові форми навчальної діяльності у підготовці майбутніх фізичних терапевтів як фактор формування культури міжособистісної взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeGroup forms of educational activity in the training of future physical therapists as a factor in forming a culture of interpersonal interactionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshko.pdf224.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.