Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахукова, Т. В.
dc.date.accessioned2019-02-19T20:53:44Z
dc.date.available2019-02-19T20:53:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.otherУДК 376.36
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3486
dc.descriptionМахукова Т. В. Особливості практичних узагальнень у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення щодо функціонально – стилістичної ролі фразеологізмів / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2011. - № 14 (225). - С. 159-165.uk_UA
dc.description.abstractВ статті здійснюється порівняльний аналіз результатів виконання учнями молодших класів школи для дітей з ТПМ та учнями загальноосвітньої школи завдання, що передбачає адекватний вибір фразеологізму за функціонально – стилістичними ознаками для побудови висловлювання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectфразеологізмиuk_UA
dc.subjectпорушення мовленняuk_UA
dc.titleОсобливості практичних узагальнень у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення щодо функціонально-стилістичної ролі фразеологізмівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Махукова Тетяна Віталіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhookova.pdf350.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.