Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрохмаль, І. М.-
dc.date.accessioned2019-02-13T21:19:40Z-
dc.date.available2019-02-13T21:19:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3446-
dc.descriptionКрохмаль І. М. Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. М. Крохмаль // Sciences of Europe. – 2018. – Vol. 3, no 29. – С. 40-44.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень. З’ясовуються роль та значення когнітивного компонента професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Визначаються професійні компетенції фахівців-документознавців, їх роль та значення у формуванні професійної готовності фахівців у вищій школі. Виявляються показники сформованого когнітивного компонента майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдокументиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectбібліотечна справаuk_UA
dc.subjectархівна справаuk_UA
dc.subjectінформаційна справаuk_UA
dc.titleКогнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Крохмаль Ірина Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krochmal.pdf582.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.