Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3393
Title: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования Competence Approach as an Integral Part of Qualitative Preparation of Future Physical Education Teachers of Higher Educational Institutions Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования |
Authors: | Отравенко, О. В. Otravenko, O. |
Keywords: | компетентнісний підхід професійна компетентність якість професійної підготовки майбутні учителі фізичної культури |
Issue Date: | May-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з позиції компетентнісного підходу. Метою статті є характеристика компетентнісного підходу як основи модернізації вітчизняної системи освіти та складової частини якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти, розкритті сутності поняття «професійна компетентність» та «професійно-креативна компетентність» майбутнього учителя фізичної культури. Професійно-креативна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури, на наш погляд, підкреслює його професіоналізм, визначає наявність інноваційного потенціалу, креативність мислення, готовність до професійної взаємодії, вміння застосовувати методи активного навчання, впроваджувати освітні інновації й сучасні фізкультурно-оздоровчі та інформаційні технології, здатність до самореалізації суб’єктів освітнього процесу на основі інноваційної, прогностичної і діагностичної функцій, досягнення професійного зростання як фахівця. Перспективність компетентнісного підходу полягає в тому, що буде забезпечено умови для реалізації освітнього і наукового процесу; створено ефективну організацію навчання та нових технологій навчання; компетентнісний підхід дає можливість підготувати випускника до майбутньої професійної діяльності та потребує відповідну високу фахову, педагогічну компетентність майбутнього вчителя фізичної культури. |
Description: | Отравенко О. В. Компетентнісний підхід як складова частина якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти / О. В. Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 21-29. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3393 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.