Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Отравенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Otravenko, O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T11:09:00Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T11:09:00Z | - |
dc.date.issued | 2018-05 | - |
dc.identifier.other | УДК 378:796.071.4 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3393 | - |
dc.description | Отравенко О. В. Компетентнісний підхід як складова частина якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти / О. В. Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 21-29. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з позиції компетентнісного підходу. Метою статті є характеристика компетентнісного підходу як основи модернізації вітчизняної системи освіти та складової частини якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти, розкритті сутності поняття «професійна компетентність» та «професійно-креативна компетентність» майбутнього учителя фізичної культури. Професійно-креативна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури, на наш погляд, підкреслює його професіоналізм, визначає наявність інноваційного потенціалу, креативність мислення, готовність до професійної взаємодії, вміння застосовувати методи активного навчання, впроваджувати освітні інновації й сучасні фізкультурно-оздоровчі та інформаційні технології, здатність до самореалізації суб’єктів освітнього процесу на основі інноваційної, прогностичної і діагностичної функцій, досягнення професійного зростання як фахівця. Перспективність компетентнісного підходу полягає в тому, що буде забезпечено умови для реалізації освітнього і наукового процесу; створено ефективну організацію навчання та нових технологій навчання; компетентнісний підхід дає можливість підготувати випускника до майбутньої професійної діяльності та потребує відповідну високу фахову, педагогічну компетентність майбутнього вчителя фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | якість професійної підготовки | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | uk_UA |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования | uk_UA |
dc.title.alternative | Competence Approach as an Integral Part of Qualitative Preparation of Future Physical Education Teachers of Higher Educational Institutions | uk_UA |
dc.title.alternative | Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.