Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОтравенко, О. В.-
dc.contributor.authorOtravenko, O.-
dc.date.accessioned2019-02-08T11:09:00Z-
dc.date.available2019-02-08T11:09:00Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.otherУДК 378:796.071.4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3393-
dc.descriptionОтравенко О. В. Компетентнісний підхід як складова частина якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти / О. В. Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 21-29.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з позиції компетентнісного підходу. Метою статті є характеристика компетентнісного підходу як основи модернізації вітчизняної системи освіти та складової частини якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти, розкритті сутності поняття «професійна компетентність» та «професійно-креативна компетентність» майбутнього учителя фізичної культури. Професійно-креативна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури, на наш погляд, підкреслює його професіоналізм, визначає наявність інноваційного потенціалу, креативність мислення, готовність до професійної взаємодії, вміння застосовувати методи активного навчання, впроваджувати освітні інновації й сучасні фізкультурно-оздоровчі та інформаційні технології, здатність до самореалізації суб’єктів освітнього процесу на основі інноваційної, прогностичної і діагностичної функцій, досягнення професійного зростання як фахівця. Перспективність компетентнісного підходу полягає в тому, що буде забезпечено умови для реалізації освітнього і наукового процесу; створено ефективну організацію навчання та нових технологій навчання; компетентнісний підхід дає можливість підготувати випускника до майбутньої професійної діяльності та потребує відповідну високу фахову, педагогічну компетентність майбутнього вчителя фізичної культури.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectякість професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образованияuk_UA
dc.title.alternativeCompetence Approach as an Integral Part of Qualitative Preparation of Future Physical Education Teachers of Higher Educational Institutionsuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образованияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf227.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.