Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3376
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИКЛАДНОГО АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ АУТИСТИЧНИЙ СПЕКТР ПОРУШЕНЬ |
Other Titles: | Особенности использования прикладного анализа поведения в работе с детьми, которые имеют аутистический спектр нарушений Peculiarities of the Use of Applied Behavior Analysis in Working with Children who Have an Autistic Spectrum of Disorders |
Authors: | Мухіна, А. Ю. Mukhina, A. Мухина, А. Ю. |
Keywords: | аутизм імітація заохочення передумови поведінки стимул реакція |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглядаються особливості реалізації поведінкової терапії в роботі з дітьми, які страждають на розлади аутистичного спектру. Методика оперантного обумовлення виправдовує себе при терапії дітей з розладами спектра аутизма, так як інші принципи навчання - соціальне навчання (навчання за взірцем або імітаційне навчання) не дають ефекту. На даний момент найбільш ефективним видом професійного втручання при аутизмі є поведінкова терапія, а точніше її розділ, званий Прикладний аналіз поведінки (Applied Behavioral Analysis). Даний вид терапії базується на уявленнях про поведінку людини з точки зору біхевіорального напрямку в психології. Представлені два альтернативних підходи до аналізу та моделювання їх поведінки, а саме, поступове навчання та поліпшення передумов поведінки. Аналізу підлягає ефективність реалізації цього напрямку роботи в нашій країні та рівень адаптації до культури та традицій нашого суспільства. |
Description: | Мухіна A. Ю. Особливості використання прикладного аналізу поведінки в роботі з дітьми, які мають аутистичний спектр порушень / А. Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 228-235. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3376 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.