Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3376
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мухіна, А. Ю. | - |
dc.contributor.author | Mukhina, A. | - |
dc.contributor.author | Мухина, А. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T07:11:35Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T07:11:35Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3376 | - |
dc.description | Мухіна A. Ю. Особливості використання прикладного аналізу поведінки в роботі з дітьми, які мають аутистичний спектр порушень / А. Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 228-235. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості реалізації поведінкової терапії в роботі з дітьми, які страждають на розлади аутистичного спектру. Методика оперантного обумовлення виправдовує себе при терапії дітей з розладами спектра аутизма, так як інші принципи навчання - соціальне навчання (навчання за взірцем або імітаційне навчання) не дають ефекту. На даний момент найбільш ефективним видом професійного втручання при аутизмі є поведінкова терапія, а точніше її розділ, званий Прикладний аналіз поведінки (Applied Behavioral Analysis). Даний вид терапії базується на уявленнях про поведінку людини з точки зору біхевіорального напрямку в психології. Представлені два альтернативних підходи до аналізу та моделювання їх поведінки, а саме, поступове навчання та поліпшення передумов поведінки. Аналізу підлягає ефективність реалізації цього напрямку роботи в нашій країні та рівень адаптації до культури та традицій нашого суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | аутизм | uk_UA |
dc.subject | імітація | uk_UA |
dc.subject | заохочення | uk_UA |
dc.subject | передумови поведінки | uk_UA |
dc.subject | стимул | uk_UA |
dc.subject | реакція | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИКЛАДНОГО АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ АУТИСТИЧНИЙ СПЕКТР ПОРУШЕНЬ | uk_UA |
dc.title.alternative | Особенности использования прикладного анализа поведения в работе с детьми, которые имеют аутистический спектр нарушений | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of the Use of Applied Behavior Analysis in Working with Children who Have an Autistic Spectrum of Disorders | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.