Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМухіна, А. Ю.-
dc.contributor.authorMukhina, A.-
dc.contributor.authorМухина, А. Ю.-
dc.date.accessioned2019-02-08T07:11:35Z-
dc.date.available2019-02-08T07:11:35Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3376-
dc.descriptionМухіна A. Ю. Особливості використання прикладного аналізу поведінки в роботі з дітьми, які мають аутистичний спектр порушень / А. Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 228-235.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості реалізації поведінкової терапії в роботі з дітьми, які страждають на розлади аутистичного спектру. Методика оперантного обумовлення виправдовує себе при терапії дітей з розладами спектра аутизма, так як інші принципи навчання - соціальне навчання (навчання за взірцем або імітаційне навчання) не дають ефекту. На даний момент найбільш ефективним видом професійного втручання при аутизмі є поведінкова терапія, а точніше її розділ, званий Прикладний аналіз поведінки (Applied Behavioral Analysis). Даний вид терапії базується на уявленнях про поведінку людини з точки зору біхевіорального напрямку в психології. Представлені два альтернативних підходи до аналізу та моделювання їх поведінки, а саме, поступове навчання та поліпшення передумов поведінки. Аналізу підлягає ефективність реалізації цього напрямку роботи в нашій країні та рівень адаптації до культури та традицій нашого суспільства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectімітаціяuk_UA
dc.subjectзаохоченняuk_UA
dc.subjectпередумови поведінкиuk_UA
dc.subjectстимулuk_UA
dc.subjectреакціяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИКЛАДНОГО АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ АУТИСТИЧНИЙ СПЕКТР ПОРУШЕНЬuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности использования прикладного анализа поведения в работе с детьми, которые имеют аутистический спектр нарушенийuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the Use of Applied Behavior Analysis in Working with Children who Have an Autistic Spectrum of Disordersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf211.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.