Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШеремет, М. К.-
dc.contributor.authorМахукова, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-02-06T20:21:54Z-
dc.date.available2019-02-06T20:21:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 376.36-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3292-
dc.descriptionШеремет М. К. Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії / М. К. Шеремет, Т. В. Махукова // Education and pedagogical sciences. – 2012. - № 4 (153). - С. 58-61.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ряд теоретичних досліджень в галузі психолінгвістики та когнітивної лінгвістики, які визначають сучасні підходи до проблеми організації ментального лексикону в мовленнєво-мовному механізмі людини та до вивчення значення мовних знаків як елементів мовної свідомості когнітивної природи в їх зв’язку з національною культурою. Представлено ефективні результати науково-експериментальної діяльності з розробки навчально-методичного забезпечення навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення, в основу якої покладено методологічну базу вітчизняної логопедії, збагачену прогресивним теоретичним надбанням зазначених наук.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectлогопедіяuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.titleМіждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Educ_and_Pedag_Scien.pdf395.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.