Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3292
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шеремет, М. К. | - |
dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-06T20:21:54Z | - |
dc.date.available | 2019-02-06T20:21:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.other | УДК 376.36 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3292 | - |
dc.description | Шеремет М. К. Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії / М. К. Шеремет, Т. В. Махукова // Education and pedagogical sciences. – 2012. - № 4 (153). - С. 58-61. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано ряд теоретичних досліджень в галузі психолінгвістики та когнітивної лінгвістики, які визначають сучасні підходи до проблеми організації ментального лексикону в мовленнєво-мовному механізмі людини та до вивчення значення мовних знаків як елементів мовної свідомості когнітивної природи в їх зв’язку з національною культурою. Представлено ефективні результати науково-експериментальної діяльності з розробки навчально-методичного забезпечення навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення, в основу якої покладено методологічну базу вітчизняної логопедії, збагачену прогресивним теоретичним надбанням зазначених наук. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | логопедія | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.title | Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Educ_and_Pedag_Scien.pdf | 395.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.