Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3244
Title: | Теоретичні засади дистанційного навчання у дослідженнях зарубіжних вчених |
Authors: | Свідовська, В. А. |
Keywords: | дистанційна освіта дистанційне навчання |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті проаналізовано наукові уявлення зарубіжних вчених щодо сутності й організації дистанційного навчання. Визначено, що дистанційна освіта є формою навчання, рівноцінною очній, вечірній, заочній формі та екстернату, яка реалізується за допомогою інноваційних форм зв’язку й характеризується дистанційованістю вчителя від учня, гнучкістю, можливістю охопити велику аудиторію. На основі проведеного дослідження виявлено, що організація навчально-виховного процесу в дистанційній формі потребує високого рівня самостійності учнів та забезпечення ефективної двосторонньої комунікації між учнем та викладачем. Комунікаційний процес має базуватися на спеціально створеному навчальному середовищі та відповідати сучасним технологічним вимогам. Визначено роль тьютора в організації процесу дистанційного навчання та його основні обов’язки: консультування, презентація навчальних матеріалів, забезпечення та контроль успішності учнів. |
Description: | Свідовська В. А. Теоретичні засади дистанційного навчання у дослідженнях зарубіжних вчених / В. А. Свідовська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. - С. 65-72. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3244 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Svidovska.pdf | 337.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.