Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвідовська, В. А.
dc.date.accessioned2019-01-23T21:23:46Z
dc.date.available2019-01-23T21:23:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378:071
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3244
dc.descriptionСвідовська В. А. Теоретичні засади дистанційного навчання у дослідженнях зарубіжних вчених / В. А. Свідовська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. - С. 65-72.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукові уявлення зарубіжних вчених щодо сутності й організації дистанційного навчання. Визначено, що дистанційна освіта є формою навчання, рівноцінною очній, вечірній, заочній формі та екстернату, яка реалізується за допомогою інноваційних форм зв’язку й характеризується дистанційованістю вчителя від учня, гнучкістю, можливістю охопити велику аудиторію. На основі проведеного дослідження виявлено, що організація навчально-виховного процесу в дистанційній формі потребує високого рівня самостійності учнів та забезпечення ефективної двосторонньої комунікації між учнем та викладачем. Комунікаційний процес має базуватися на спеціально створеному навчальному середовищі та відповідати сучасним технологічним вимогам. Визначено роль тьютора в організації процесу дистанційного навчання та його основні обов’язки: консультування, презентація навчальних матеріалів, забезпечення та контроль успішності учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleТеоретичні засади дистанційного навчання у дослідженнях зарубіжних вченихuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svidovska.pdf337.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.