Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3216
Title: Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі
Authors: Гречишкіна, Т. О.
Keywords: девіантна поведінка
педагогічний дискурс
студентство
Issue Date: 2017
Abstract: У статті проаналізовано наукову літературу, яка зумовлює висновок про те, що освітню депривацію доцільно розглядати як тривалий стан особистості, який пов’язано із дезорганізуючими процесами в психіці людини та викликано низкою чинників, що унеможливлюють успішну реалізацію потенційних здібностей особистості учня та студента, і як наслідок, слугують причинами глибоких афективних переживань, емоційних порушень.
Description: Гречишкіна Т. О. Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі / Т. О. Гречишкіна // Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективи та пріорітетні напрямки досліджень: Матеріали міжнар. наук.-практич. конф. – К.: ГО «Київська наукова огранізація педагогіки та психології», 2017. – С. 18-21.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3216
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grechishkina.pdf170.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.