Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3216
Title: | Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі |
Authors: | Гречишкіна, Т. О. |
Keywords: | девіантна поведінка педагогічний дискурс студентство |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті проаналізовано наукову літературу, яка зумовлює висновок про те, що освітню депривацію доцільно розглядати як тривалий стан особистості, який пов’язано із дезорганізуючими процесами в психіці людини та викликано низкою чинників, що унеможливлюють успішну реалізацію потенційних здібностей особистості учня та студента, і як наслідок, слугують причинами глибоких афективних переживань, емоційних порушень. |
Description: | Гречишкіна Т. О. Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі / Т. О. Гречишкіна // Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективи та пріорітетні напрямки досліджень: Матеріали міжнар. наук.-практич. конф. – К.: ГО «Київська наукова огранізація педагогіки та психології», 2017. – С. 18-21. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3216 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Grechishkina.pdf | 170.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.