Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГречишкіна, Т. О.
dc.date.accessioned2019-01-09T21:29:37Z
dc.date.available2019-01-09T21:29:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3216
dc.descriptionГречишкіна Т. О. Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі / Т. О. Гречишкіна // Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективи та пріорітетні напрямки досліджень: Матеріали міжнар. наук.-практич. конф. – К.: ГО «Київська наукова огранізація педагогіки та психології», 2017. – С. 18-21.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукову літературу, яка зумовлює висновок про те, що освітню депривацію доцільно розглядати як тривалий стан особистості, який пов’язано із дезорганізуючими процесами в психіці людини та викликано низкою чинників, що унеможливлюють успішну реалізацію потенційних здібностей особистості учня та студента, і як наслідок, слугують причинами глибоких афективних переживань, емоційних порушень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectпедагогічний дискурсuk_UA
dc.subjectстудентствоuk_UA
dc.titleПроблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grechishkina.pdf170.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.