Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned2018-11-19T15:16:02Z
dc.date.available2018-11-19T15:16:02Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313 (043.3)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3088
dc.descriptionСєромаха Н. Є. Види реагування розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та психологія : Зб. наук. праць. - К., 2011. - № 19. – С. 160-164.uk_UA
dc.description.abstractВ статті представлені результати дослідження видів реагування в ситуаціях фрустрації розумово відсталих дітей молодшого віку порівняно із дітьми, що нормально розвиваються. Інформація про спрямованість та типологію поведінкових реакцій може виступати практичним підґрунтям для розробки комплексної програми з корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleВиди реагування розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустраціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf381.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.