Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3085
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-17T19:49:16Z | - |
dc.date.available | 2018-11-17T19:49:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313-057.874 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3085 | - |
dc.description | Сєромаха Н. Є. Характеристика мотиваційного компонента поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 402-406. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації, зокрема, особливості мотиваційного компонента поведінки. Зазначено актуальність проблеми, яка вивчається, розкрито програму експериментального дослідження поведінки розумово відсталих дітей в ситуаціях фрустрації, визначені критерії оцінки мотиваційного компонента поведінки в ситуаціях фрустрації. Здійснено якісний і кількісний аналіз отриманих експериментальних даних. Визначено рівні сформованості мотиваційного компонента поведінки в ситуаціях фрустрації, з'ясовано істотні відмінності розв'язання складних ситуацій в навчальній діяльності розумово відсталими молодшими школярами на відміну від їхніх здорових однолітків. Зазначено, що учні масових шкіл демонструють значно вищі показники сформованості мотиваційного компонента поведінки, у дітей з розумовою відсталістю переважає середній рівень сформованості поведінки в ситуаціях фрустрації. Виявлено, що мотиваційний компонент поведінки розумово відсталих учнів в ситуаціях фрустрації має такі особливості, як відсутність прагнення подолати труднощі, реалізація мотиву діяльності шляхом спрощення завдання, втрата усвідомленого зв’язку діяльності з метою завдання, некритичне ставлення до отриманого результату, здійснення дій і операцій, які не передбачалися інструкцією. В статті наведені приклади розв'язання ситуацій фрустрації розумово відсталими учнями з протоколів експериментального дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | фрустрація | uk_UA |
dc.subject | корекційна робота | uk_UA |
dc.subject | поведінка | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.title | Характеристика мотиваційного компонента поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сєромаха Наталія Євгенівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.