Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.-
dc.date.accessioned2018-11-17T19:49:16Z-
dc.date.available2018-11-17T19:49:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313-057.874-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3085-
dc.descriptionСєромаха Н. Є. Характеристика мотиваційного компонента поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 402-406.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації, зокрема, особливості мотиваційного компонента поведінки. Зазначено актуальність проблеми, яка вивчається, розкрито програму експериментального дослідження поведінки розумово відсталих дітей в ситуаціях фрустрації, визначені критерії оцінки мотиваційного компонента поведінки в ситуаціях фрустрації. Здійснено якісний і кількісний аналіз отриманих експериментальних даних. Визначено рівні сформованості мотиваційного компонента поведінки в ситуаціях фрустрації, з'ясовано істотні відмінності розв'язання складних ситуацій в навчальній діяльності розумово відсталими молодшими школярами на відміну від їхніх здорових однолітків. Зазначено, що учні масових шкіл демонструють значно вищі показники сформованості мотиваційного компонента поведінки, у дітей з розумовою відсталістю переважає середній рівень сформованості поведінки в ситуаціях фрустрації. Виявлено, що мотиваційний компонент поведінки розумово відсталих учнів в ситуаціях фрустрації має такі особливості, як відсутність прагнення подолати труднощі, реалізація мотиву діяльності шляхом спрощення завдання, втрата усвідомленого зв’язку діяльності з метою завдання, некритичне ставлення до отриманого результату, здійснення дій і операцій, які не передбачалися інструкцією. В статті наведені приклади розв'язання ситуацій фрустрації розумово відсталими учнями з протоколів експериментального дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectкорекційна роботаuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.titleХарактеристика мотиваційного компонента поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустраціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf469.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.