Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned2018-11-15T17:08:15Z
dc.date.available2018-11-15T17:08:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3081
dc.descriptionСєромаха Н. Є. Дослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та психологія : Зб. наук. праць. - 2013. - № 22. - С. 415-418.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційно-вольового та поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectкорекційна роботаuk_UA
dc.subjectпсихологічний потенціалuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрозвивальна роботаuk_UA
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleДослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf518.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.