Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.-
dc.date.accessioned2018-11-15T17:00:19Z-
dc.date.available2018-11-15T17:00:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3080-
dc.descriptionСєромаха Н. Є. Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Культурно-исторический и социально-психологический потенциал личности в условиях трансформационных изменений в обществе. - Одесса, 2013. - С. 122-125.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційновольового та власне поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleДослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустраціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf621.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.