Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned2018-11-13T20:47:41Z
dc.date.available2018-11-13T20:47:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3071
dc.descriptionСєромаха Н. Є. Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 346-353uk_UA
dc.description.abstractВ статті наведені результати дослідження особливостей суб'єктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.titleОсобливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf413 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.