Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3071
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-13T20:47:41Z | |
dc.date.available | 2018-11-13T20:47:41Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3071 | |
dc.description | Сєромаха Н. Є. Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 346-353 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті наведені результати дослідження особливостей суб'єктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | фрустрація | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.title | Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сєромаха Наталія Євгенівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.