Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3049
Title: Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі
Authors: Жиділова, Л. О.
Ляшенко, К. І.
Keywords: гейміфікація
ігрові технології
початкова школа
математика
інноваційні технології
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розкрито значення та можливості застосування Гейміфікації на уроках математики в початковій школі. Подано характеристику використання методу Гейміфікації як засібу підвищення ефективності процесу навчання. Продемонсторовано можливості ігрофікація у початковій школі та представлено розроблений дидактичний посібник «Математичний Smart-box».
Description: Жиділова Л. О. Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі / Л. О. Жиділова, К. І. Ляшенко // Інформаційні технології – 2018 : зб. тез V Всеукр. наук.- практич. конф. молодих науковців (17 трав. 2018 р., м. Київ) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Відповід. за вип.: М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, О. М. Глушак та ін.– К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. – С. 63-64.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3049
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liashenko.pdf312.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.