Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖиділова, Л. О.-
dc.contributor.authorЛяшенко, К. І.-
dc.date.accessioned2018-11-10T20:13:03Z-
dc.date.available2018-11-10T20:13:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3049-
dc.descriptionЖиділова Л. О. Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі / Л. О. Жиділова, К. І. Ляшенко // Інформаційні технології – 2018 : зб. тез V Всеукр. наук.- практич. конф. молодих науковців (17 трав. 2018 р., м. Київ) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Відповід. за вип.: М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, О. М. Глушак та ін.– К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. – С. 63-64.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито значення та можливості застосування Гейміфікації на уроках математики в початковій школі. Подано характеристику використання методу Гейміфікації як засібу підвищення ефективності процесу навчання. Продемонсторовано можливості ігрофікація у початковій школі та представлено розроблений дидактичний посібник «Математичний Smart-box».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.titleГейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liashenko.pdf312.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.