Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3049
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жиділова, Л. О. | - |
dc.contributor.author | Ляшенко, К. І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-10T20:13:03Z | - |
dc.date.available | 2018-11-10T20:13:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3049 | - |
dc.description | Жиділова Л. О. Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі / Л. О. Жиділова, К. І. Ляшенко // Інформаційні технології – 2018 : зб. тез V Всеукр. наук.- практич. конф. молодих науковців (17 трав. 2018 р., м. Київ) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Відповід. за вип.: М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, О. М. Глушак та ін.– К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. – С. 63-64. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення та можливості застосування Гейміфікації на уроках математики в початковій школі. Подано характеристику використання методу Гейміфікації як засібу підвищення ефективності процесу навчання. Продемонсторовано можливості ігрофікація у початковій школі та представлено розроблений дидактичний посібник «Математичний Smart-box». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.title | Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Liashenko.pdf | 312.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.