Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2932
Title: | Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці |
Authors: | Гречишкіна, І. А. |
Keywords: | наочність дидактика дошкільнята мовлення |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У поданій статті розглядається наочність, як найважливіший засіб навчання в дошкільному закладі, що давно одержав загальне визнання в педагогічній теорії і практиці. Проаналізовано різні види дидактичної наочності, яку використовують в дошкільному освітньому закладі: це схеми-моделі, інтелектуальні карти, опорні схеми, сюжетні картинки тощо. Проаналізовано відгуки вихователів щодо використання дидактичної наочності з молодшими дошкільниками як засобу навчання зв'язного мовлення. |
Description: | Гречишкіна І. А. Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці / І. А. Гречишкіна // Педагогічні науки : Збірник наук. праць. - Херсон, 2017. - Вип. LXXIX. Т. 1. - С. 63-68. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2932 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
merged (pdf.io) (4).pdf | 13.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.