Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2932
Title: Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці
Authors: Гречишкіна, І. А.
Keywords: наочність
дидактика
дошкільнята
мовлення
Issue Date: 2017
Abstract: У поданій статті розглядається наочність, як найважливіший засіб навчання в дошкільному закладі, що давно одержав загальне визнання в педагогічній теорії і практиці. Проаналізовано різні види дидактичної наочності, яку використовують в дошкільному освітньому закладі: це схеми-моделі, інтелектуальні карти, опорні схеми, сюжетні картинки тощо. Проаналізовано відгуки вихователів щодо використання дидактичної наочності з молодшими дошкільниками як засобу навчання зв'язного мовлення.
Description: Гречишкіна І. А. Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці / І. А. Гречишкіна // Педагогічні науки : Збірник наук. праць. - Херсон, 2017. - Вип. LXXIX. Т. 1. - С. 63-68.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2932
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
merged (pdf.io) (4).pdf13.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.