Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2920
Title: | Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни „Основи реклами та зв’язки з громадськістю”) |
Authors: | Манич, Н. Є. |
Keywords: | дистанційне навчання Moodle форма контролю тестові завдання |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню окремих особливостей дистанційного навчання. Зокрема автор вивчає ефективність використання тестових завдань як форми модульного контролю під час дистанційного викладання дисципліни „ Основи реклами та зв’язки з громадськістю” студентам спеціальностей галузі соціальних комунікацій нерекламознавчого профілю ( спеціальності „ Видавнича справа та редагування” і „Журналістика”). Основну увагу зосереджено на змісті знань та навичках, які можна перевірити за допомогою тестової методики. Автор розглядає переваги та недоліки використання тестової методики в дистанційному навчанні, визначає, що однією із серйозних проблем є ідентифікація учасника дистанційного курсу та особистісна неготовність студентів самостійно керувати власними навчальним процесом. Як шлях розв’язання цієї проблеми пропонується проводити контрольне тестування в умовах аудиторної роботи, за безпосереднього контролю викладача. Також вказано на необхідність поєднання тестових завдань із завданнями творчого характеру для всебічної перевірки рівня засвоєння матеріалу. |
Description: | Манич Н. Є. Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни „Основи реклами та зв’язки з громадськістю”) / Н. Є. Манич // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - № 13 (272), Ч. 3. - С. 203-212. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2920 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Manich 2013 (2).pdf | 320.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.