Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМанич, Н. Є.-
dc.date.accessioned2018-09-21T20:02:38Z-
dc.date.available2018-09-21T20:02:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 378.37.09.659-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2920-
dc.descriptionМанич Н. Є. Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни „Основи реклами та зв’язки з громадськістю”) / Н. Є. Манич // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - № 13 (272), Ч. 3. - С. 203-212.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню окремих особливостей дистанційного навчання. Зокрема автор вивчає ефективність використання тестових завдань як форми модульного контролю під час дистанційного викладання дисципліни „ Основи реклами та зв’язки з громадськістю” студентам спеціальностей галузі соціальних комунікацій нерекламознавчого профілю ( спеціальності „ Видавнича справа та редагування” і „Журналістика”). Основну увагу зосереджено на змісті знань та навичках, які можна перевірити за допомогою тестової методики. Автор розглядає переваги та недоліки використання тестової методики в дистанційному навчанні, визначає, що однією із серйозних проблем є ідентифікація учасника дистанційного курсу та особистісна неготовність студентів самостійно керувати власними навчальним процесом. Як шлях розв’язання цієї проблеми пропонується проводити контрольне тестування в умовах аудиторної роботи, за безпосереднього контролю викладача. Також вказано на необхідність поєднання тестових завдань із завданнями творчого характеру для всебічної перевірки рівня засвоєння матеріалу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectформа контролюuk_UA
dc.subjectтестові завданняuk_UA
dc.titleТестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни „Основи реклами та зв’язки з громадськістю”)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Manich 2013 (2).pdf320.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.