Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайдук, С. Є.-
dc.date.accessioned2018-09-19T14:36:04Z-
dc.date.available2018-09-19T14:36:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 372.461-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2902-
dc.descriptionГайдук С. Є. Формування позитивного ставлення молодших школярів до представників дикої фауни засобами художньої літератури (на матеріалі "Книги джунглів" Р. Кіплінга / С. Є Гайдук // Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва “Література. Діти. Час”. – Вип. VI : Матеріали Всеукраїнської наукової конференції “Українська література для і про дітей: історичні здобутки й тенденції розвитку” (11 жовтня 2016 року). – Старобільськ : Вид-во ДЗ “Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка”, 2016. – С. 33 - 38.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі необхідності формування позитивного ставлення молодших школярів до представників дикої фауни. Акцентується, що ознайомлення дітей з адаптованим варіантом повісті-казки Р. Кіплінга про Мауглі допоможе не лише розвивати їх компетентність у читанні англійською мовою та розширити словниковий запас, але й отримати певні психологічні настанови щодо подальшого навчання, поведінки, а також сформувати позитивне ставлення до представників дикої фауни.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectхудожня літератураuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectфаунаuk_UA
dc.subjectвивченняuk_UA
dc.titleФормування позитивного ставлення молодших школярів до представників дикої фауни засобами художньої літератури (на матеріалі "Книги джунглів" Р. Кіплінгаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. VI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-Gaidook.pdf343.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.