Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2891
Title: Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу
Authors: Деркачова, В. В.
Чеботарьова, О. М.
Keywords: агропромисловий комплекс
зернове господарство
маркетинг
маркетингова діяльність
ринок зерна
Issue Date: 2012
Abstract: В статті обґрунтовано доцільність проведення маркетингового моніторингу та визначено його основні завдання при управлінні маркетинговою діяльністю у зерновому господарстві; розглянуто етапи просування продукції на аграрному ринку зерна; проведено комплексну оцінку сучасного стану ринку зерна Луганської області та визначено найбільших промислових споживачів зерна; встановлено чинники, які перешкоджають ефективному розвитку зернової галузі.
Description: Деркачова В. В. Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу / В. В. Деркачова, О. М. Чеботарьова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету: зб. наук. пр. – Луганськ: ЛНАУ, 2012. – Вип. № 34. - С. 87-97.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2891
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf502.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.