Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеркачова, В. В.-
dc.contributor.authorЧеботарьова, О. М.-
dc.date.accessioned2018-09-17T22:08:52Z-
dc.date.available2018-09-17T22:08:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2891-
dc.descriptionДеркачова В. В. Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу / В. В. Деркачова, О. М. Чеботарьова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету: зб. наук. пр. – Луганськ: ЛНАУ, 2012. – Вип. № 34. - С. 87-97.uk_UA
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано доцільність проведення маркетингового моніторингу та визначено його основні завдання при управлінні маркетинговою діяльністю у зерновому господарстві; розглянуто етапи просування продукції на аграрному ринку зерна; проведено комплексну оцінку сучасного стану ринку зерна Луганської області та визначено найбільших промислових споживачів зерна; встановлено чинники, які перешкоджають ефективному розвитку зернової галузі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectагропромисловий комплексuk_UA
dc.subjectзернове господарствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectринок зернаuk_UA
dc.titleМаркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf502.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.